Nieuw damesestafette team voor ZV de Hardenberg

Voor het eerst sinds lange team is er weer een damesestafetteteam uitgekomen voor Zwemvereniging De Hardenberg. Onder leiding van trainer Marco Snoek zijn er vanuit de Selectie B groep meiden zijn doorgestroomd naar het Selectie A team waardoor er genoeg deelnemers om mee te doen met de estafette.

Op 2 april kwam Zwemvereniging De Hardenberg uit op de Dames 4x 50 meter Wisselslag. Floor Lich mocht starten met 50 meter rugslag, Danielle Talsma met haar specialiteit de 50 meter schoolslag, Welmoed Davelaar met de 50 meter vlinderslag en Ilana Striezenau eindigde de estafette met de 50 meter vrije slag. Het streven was een tijd onder de 3.00 minuten en dat is gelukt met 2.57. Een eerste PR voor dit team staat genoteerd in de boeken. Dat smaakt naar meer.